جای استوک دسوزا هنوز روی شانه های شکوه مقام دیده می شود
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سرویس ورزشی برنا، متن کامل نامه مجید حسینی کنگانی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای کفاشیان

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

بر اساس روح قوانین همانا اصل اجرای عدالت، تامین سلامت و لذت به همراه اجرای قوانین 17 گانه از وظایف داور است.


تیم فوتبال شاهین بوشهر که همواره اخلاق را سرلوحه امور خود قرار داده در سال گذشته بدون دریافت حتی یک کارت قرمز در طول لیگ نهم به عنوان تیم برتر اخلاق انتخاب شد. حضور پنج نماینده از شاهین در مراسم برترین های اخلاق نیز گواهی بر رعایت اصول اخلاقی بوشهر است. هواداران شاهین نیز همواره بر رعایت فرهنگ و شعائر مکتب اصیل شاهین به عنوان برترین های کانون هواداران سال گذشته انتخاب شدند.

با توجه به اینکه شاهین بوشهر با بیش از 60 سال سابقه در تمامی مسابقات از حمایت هواداران خود برخوردار است همواره حساسیت های خاص خود را در مسابقات لیگ برتر دارد .

در مسابقه استقلال تهران و شاهین بوشهر تا دقیقه 34(قبل از اعلام پنالتی اول) داور یک موقعیت صد در صد فوروارد شاهین را خطا اعلام کرد و حتی پس از آن بازی خطرناک دسوزا مدافع استقلال که هنوز جای استوکش روی شانه های امجد شکوه مقام وجود دارد از اعلام پنالتی آشکار برای شاهین بوشهر چشم پوشی کرد.
عکس العمل بازیکنان اعلام خسته نباشید ودست مریزاد به داور مسابقه قبل از شروع نیمه دوم بود و هواداران نیز تنها با تشویق تیم محبوب خود به دور از هرگونه حاشیه سازی و تنها تشویق تیم محبوب ورزشگاه را ترک کردند.


عدم پاسخگویی آقای عنایت به عنوان مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیشترین شک و شبهه را برای مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر به همراه دارد.


بدینوسیله مراتب اعتراض باشگاه از عملکرد داوری آقای سعید بخشی زاده در مسابقه استقلال تهران و شاهین بوشهر مورخ 1389/8/21 تقدیم حضورتان می گردد.امید است در مسابقات آینده شاهد اجرای عدالت از قاضی میدان باشیم.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: